May 3, 2016

Συμβουλές Διατροφής μετά το Πάσχα

Όσο και να θέλουμε να το δούμε ως ανάγκη για την επιβίωση, το φαγητό δεν παύει να είναι μια απόλαυση. Ειδικά τις γιορτινές μέρες όταν μαζευόμαστε φίλοι και συγγενείς, ένα τραπέζι γεμάτο καλούδια μας ενώνει. Και μας γεμίζει θερμίδες.

Επειδή λοιπόν όλοι λίγο πολύ κάναμε τις ατασθαλίες μας, ορίστε μερικές συμβουλές τις οποίες τηρώ εγώ κάθε χρόνο τέτοια εποχή, μιας και μπαίνουμε στην τελική ευθεία για το καλοκαίρι.

Χωρίς να έχω γνώσεις διαιτολογίων, έχω διαβάσει και έχω καταλήξει ότι με τις παρακάτω απλές πράξεις επανέρχομαι στην προ διακοπών κατάσταση:

  • Τρώω πάντα πρωινό, το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας!

  • Αντικαθιστώ τη ζάχαρη στον καφέ με στέβια

  • Συνοδεύω το φαγητό μου πάντα με σαλάτα, αποφεύγοντας τις γαρνιτούρες

  • Κομμένα τα αναψυκτικά, οι μπύρες και το αλκοόλ

  • Σχεδόν κάθε απόγευμα τρώω γιαούρτι. (παρόλο που δεν είναι το αγαπημένο μου, έχω διαβάσει ότι ενεργοποιεί το μεταβολισμό)

  • Κομμένα και τα γλυκά, με εξαίρεση τη μαύρη σοκολάτα που τρώω καθημερινά

Ένα από τα Καθημερινά μου Γεύματα
Ένα από τα αγαπημένα μου γεύματα

Και βάζω στο πρόγραμμα μου άσκηση. Καθημερινή άσκηση. Όχι απαραίτητα γυμναστήριο. Ακόμα και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Εμένα, τις μέρες που δεν μπορώ να γυμναστώ, με σώζουν οι βόλτες του σκύλου.

Αλήθεια, εσύ τι κάνεις για να ξαναβρείς τη φόρμα σου μετά τις γιορτές; 
Θα χαρώ να ακούσω την ιστορία σου στα σχόλια!

0 comments:

Post a Comment