Apr 22, 2016

Άλλη το πρωί, Άλλη το Βράδυ!

Όπως έχω ήδη αναφέρει, δουλεύω σε μια απαιτητική εργασία, στην οποία αφιερώνω χρόνο και φαιά ουσία και η οποία με αγχώνει μιας και έχει να κάνει με πολύ κόσμο. Για να μην τα πολυλογώ ασχολούμαι με το marketing σε γνωστό εκπαιδευτικό οργανισμό.

Γυρίζω λοιπόν από τη δουλειά μου γύρω στις 6μιση το απόγευμα και σε λιγότερο από μία ώρα καλούμαι να πάω στο γυμναστήριο.

Εδώ δυο φωτογραφίες τραβηγμένες στο ασανσέρ σε διάστημα μικρότερο της μίας ώρας! Πως "μπαίνω" στο ασανσέρ γυρνώντας από τη δουλειά και πως "βγαίνω" μετά από λίγο, έτοιμη για την προπόνηση. Μην αναρωτηθείτε ποιο look προτιμώ! Έχει τύχει από τη βιασύνη μου να ξεχάσω να βγάλω το κραγιόν μου και να μπω στην αίθουσα λες και ετοιμάζομαι για φωτογράφιση. Ή να φτάσω στα αποδυτήρια φορώντας χαϊμαλιά.

Στο ασανσέρ

Ώρες ώρες εύχομαι να μπορούσα να δουλεύω σε μια δουλειά που να μπορούσα να πηγαίνω με τις φόρμες. Ή έστω με τα αθλητικά μου παπούτσια!

Αλήθεια, εσείς μεταμορφώνεστε στην καθημερινότητα σας; Ποια είναι η πιο ακραία αλλαγή που χρειάζεται να κάνετε; Θα χαρώ να σας ακούσω στα σχόλια!

0 comments:

Post a Comment