Apr 1, 2016

Τεστ Δυσανεξίας: Τι να Τρώω και να μη με Τρώει!

Μέρες τριγύριζε στο μυαλό μου η σκέψη να κάνω ένα τεστ δυσανεξίας. Να μου δείξουν οι ειδικοί ποια είναι τα τρόφιμα που δεν είναι συμβατά με το στομάχι μου και σε τελική ανάλυση, με φουσκώνουν, με πρήζουν και με σαμποτάρουν.

Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη. Πιάνεις στα δυο σου χέρια τις μεταλλικές λαβές ενός μηχανήματος που είναι συνδεδεμένο σε ηλεκτρονικό υπολογιστή. Μέσα σε λίγα λεπτά περνούν από την οθόνη δεκάδες ομάδες τροφίμων.

Με τρόμο παρακολουθούσα τις λέξεις να αναβοσβήνουν. Τα αποτελέσματα μου ήταν ...αποκαρδιωτικά.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι τυχαίο, αλλά στην περίπτωση μου έβγαλε ως ακατάλληλα τα βασικά τρόφιμα που καταναλώνω καθημερινά: το μαρούλι, τη μαγιά (κομμένο το ψωμί, κομμένο και το γιαούρτι), το χοιρινό κρέας, την καφεΐνη, τη μπύρα (ΤΗ ΜΠΥΡΑ!!!), τα δημητριακά τύπου corn flakes, τα φασολάκια και τον αρακά.

Τι μου άφησε; Τα όσπρια (!), τη λακτόζη, τη γλουτένη, όλα αυτά, τα συνήθως προβληματικά, εγώ μπορώ να τα καταναλώνω άφοβα! Α, και τις ντομάτες! Τις ντομάτες, που αποδεδειγμένα όταν τις φάω η κοιλιά μου εκτοξεύεται!

Δε νομίζω ότι θα καταφέρω  να τηρήσω διατροφή τέτοιου τύπου. Ικανοποίησα την περιέργεια μου, κρατάω τα δεδομένα ως αρχείο και συνεχίζω όπως ξέρω.

Η ειδικός μου είπε ότι τα αποτελέσματα είναι παροδικά. Και ότι μετά από ένα τρίμηνο μια αντίστοιχη μέτρηση θα έχει διαφορετικά αποτελέσματα. Ίσως το επιχειρήσω ξανά! Προς το παρόν πάω να πιω ένα καφέ...

Αλήθεια, εσύ έχεις δυσανεξία σε κάποιο τρόφιμο; 
Θα χαρώ να ακούσω την ιστορία σου στα σχόλια!

0 comments:

Post a Comment